2014. június 30., hétfő

Makfalva


előzmények...

Nagyon izgultam, hogy lesz a kutyákkal, mivel van már két fogsor lenyomatom tőlük.. De szerencsére nem volt izgalmasabb találkozásom velük.
A másik az agresszív, pityókos emberektől való félelem. Ilyenekkel sem találoztam.
A harmadik az autóktól való félelem. A házak elött éppen hogy csak egy kis keskeny rész használható gyalogos közlekedésre.. És ugyebár a sebességkorlátozást sem tartják be a sofőrök..
Szerencsére azon a szombaton nem volt nagy forgalom, de így is sűrün forgattam a fejem jobbra-balra a biztonságom érdekében.
A szállásfoglalás is izgalmas volt, Makfalván szerettem volna hálni, de ott a vendégházakban hol esküvőt, hol keresztelőt ünnepeltek aznap.
Kibeéden szerencsére találtam szállást a Madaras vendégházban. Kedves kis szobát kaptam, 3 nagy szelet bundáshusit vacsorára és finom kerti epret vacsora utánra. Másnap, miután megreggeliztem és készülődtem útnak indulni, egy nagy csokor hagymát pakolt fel a vendéglátó néni nekem.

folytatás következik..
sajnos lebontásra ítélve

házörzők

 kisfiu

tornáncos ház

zsalu

 lányok

 takaros porta


kékség

 fiuk

ablakok

pihenő

Folytatás következik..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése